Apetyt na kolory

Pochmurne wrześniowe przedpołudnie w warszawskiej restauracji St. Antonio rozjaśniały wielobarwne kosmetyki i pokazy wizażu na twarzach odważnych dziennikarek.

Tradycją wprowadzoną i z powodzeniem kultywowaną przez IMR advdertising by PR stały się welcome drinki, które łagodnie rozjaśniają umysły przedstawicieli mediów podczas kameralnych promocji.

Tym razem wśród kilkudziesięciu pań w restauracji St. Antonio pojawiło się dwóch panów redaktorów, co należy odnotować z kronikarskiego obowiązku i wyciągnąć stosowne wnioski, albowiem prezentowane kosmetyki mogły posłużyć wyłącznie kobietom. Dlaczego mężczyźni interesują się damską kosmetologią to wdzięczny temat, ale już na inną relację.

Rynek kosmetyczny jest olbrzymi – również w Polsce. Trudno się na nim poruszać zdecydowanej większości pań, również tym o bardzo wyrafinowanych gustach.

Jak wiemy, kosmetyki do pielęgnacji i upiększania cery, oczu, ust, paznokci, włosów i ciała muszą być idealnie dopasowane do indywidualnych właściwości i potrzeb każdej kobiety. Istnieje wiele przykładów na uczulając moc niektórych preparatów, ale ta przypadłość dotyczy małych i tanich producentów.

Inaczej jest z Golden Rose. To światowa marka szczycąca się doskonałymi laboratoriami i najwyższą jakością komponentów używanych do wyrobów kosmetycznych. Ścisła kontrola jakości produkcji na każdym etapie i estetyka opakowań dopełniają obrazu marki Golden Rose.

Dziennikarki z prasy branżowej, kobiecej, społecznościowej oraz z portali internetowych obejrzały film z nowoczesnej fabryki Golden Rose w Turcji i wysłuchały komentarzy prezes Golden Rose w Polsce, Ewy Pawłowskiej, którą wspomagała Wioletta Wilisz, menedżerka ds. marketingu i PR. Dodajmy, iż w cennymi wiadomościami handlowymi dzieliła się Joanna Pawłowska, odpowiadająca za sieci sprzedaży.

Z niecierpliwością oczekiwano na pokazy makijaży oraz praktyczne indywidualne porady dla dziennikarek, które wyraziły chęć poddania się zabiegom upiększającym na oczach wszystkich obecnych.

Wizażystka Marta Pawlik-Antoniak, współpracująca z Golden Rose od siedmiu lat, okazała się nie tylko wyjątkowo sprawną kosmetyczką, ale także ujawniła talenty komentatorskie, omawiając wykonywane przez siebie na twarzach dziennikarek poszczególne czynności z uzasadnieniem, jaki kosmetyk, dlaczego i dla osiągnięcia jakiego efektu stosuje.

Marta Pawlik-Antoniak podkreśliła, iż w jej pracy dla Golden Rose nie zdarzyło się, aby któraś z klientek firmy zgłaszała uczulenia alergiczne lub w inny sposób kwestionowała jakość używanych kosmetyków firmy.

Dziennikarki, dla których zabrakło czasu na wypróbowanie kosmetyków na własnej skórze, zostały zaproszone do 20 salonów firmowych w całej Polsce, w których kosmetyczki służą radami i demonstrują, jak najlepiej skorzystać z gamy kosmetyków Golden Rose.

Jak powszechnie wiadomo, na dobre samopoczucie ma wpływ nie tylko wygląd, ale także właściwa dieta. Odpowiednią kompozycję menu zapewniła Monika Iskandar z IMR advertising by PR, zamawiając w kuchni restauracji St. Antonio przystawki i dania gorące mające wpływ na podkreślenie urody dziennikarek biorących udział w spotkaniu.

Obaj panowie redaktorzy, choć bez makijaży, również z uznaniem degustowali zdrowe potrawy.