Zakres działalności

Czasy nastały takie, że określenie „PR” kojarzy się z manipulacją, zamazywaniem rzeczywistości i budowaniu na takim negatywie obrazu… Właśnie, jakiego? Piarowego, czyli pozytywnego, ale niewiele mającego wspólnego z realiami. Otóż – nieprawda! PR bowiem to publiczna komunikacja międzyludzka określająca wzajemne relacje w grupie społecznej. PR to także promowanie wartości. Weryfikacja działań PR zawsze należy do odbiorcy, czyli nabywcy treści. Ewentualne nieporozumienia dotyczące odbioru przekazu public relations wynikają z niezgodności owych piarowych treści z zachowaniem „obiektu” w realu. Fałsz widać doskonale i już mamy uzasadnienie postawionej na wstępie tezy o zakłamanym piarze.

 

Podobnie jest z piarem produktowym. Polega on na pokazaniu wszystkich pozytywnych (ale też – negatywnych!) cech wyrobów. Uczciwy przedsiębiorca zawsze dąży do wprowadzenia na rynek pod swoja marką dobrych lub bardzo dobrych wyrobów. A PR wydobywa te cechy na światło dzienne i eksponuje je nabywcom. Inteligentny PR polega nie na nachalności zachwalania, a na wskazaniu zalet przydatnych nabywcy.

PR jest wtedy skuteczny, gdy jest wykonywany systematycznie, fachowo i w dłuższym czasie w mediach drukowanych i internetowych.

My, czyli nasz wszechstronnie (a tym samym wielozagadnieniowo) wykształcony zespół zajmuje się mądrym i rzeczowym piarem. Mamy wiedzę i doświadczenie szczególnie w branżach: spożywczej, farmaceutycznej i kosmetycznej. Budujemy i promujemy marki firm, marki wyrobów i marki osób nimi zarządzającymi.

Mamy biuro w Wielkiej Brytanii, a więc jesteśmy obecni w całym świecie. Bacznie przyglądamy się skutkom Brexitu. Zdjęcia i adresy w zakładce: Hajoty Communications.

I jeszcze jedno: bardzo dbamy o komfort pracy współpracujących z nami dziennikarzy, zapraszamy na nieformalne spotkania w naszym Hajoty Press Club.

Oto PR produktowy w naszym ujęciu:

* analizujemy cechu produktu i skanujemy rynek w poszukiwaniu konkurencji,

* piszemy wszelkie teksty prasowe, dostosowane do potrzeb poszczególnych mediów,

* robimy zdjęcia produktów, aranżujemy sesje fotograficzne,

* organizujemy zaskakujące różnorodnością form przekazywanych treści konferencje prasowe – zawsze z wyszukanym poczęstunkiem,

* przygotowujemy prezentacje multimedialne,

* wykonujemy fotoreportaże oraz relacje filmowe,

* opracowujemy mailowe newslettery kierowane do klientów, partnerów i pracowników.

Tak przygotowani przystępujemy do realizacji:

* rozłożonych w czasie kampanii wizerunkowych,

* wprowadzania na rynek nowych produktów, usług i marek - budowanie ich wizerunku,

* współpracujemy z ekspertami, liderami opinii, angażujemy ambasadorów marek,

* inicjujemy i wykonujemy wydarzenia specjalne: konkursy, eventy, media toury, pikniki tematyczne,

* aranżujemy wystąpienia publiczne w mediach,

* organizujemy konferencje w naszej klimatycznej siedzibie, wystawy oraz wyjazdowe szkolenia, imprezy firmowe i inne atrakcje, których oczekują Klienci,

* mamy studio graficzne i zdolnych grafików, więc opracowujemy i wykonujemy materiały wspierające naszą pracę (ulotki, foldery, zaproszenia),

* mamy codzienne, wręcz przyjacielskie kontakty z dziennikarzami, redaktorami, blogerami i vlogerami,

* dla każdego Klienta otwieramy i prowadzimy Biuro Prasowe,

* wiemy, co w mediach piszczy (stworzyliśmy – i uzupełniamy, jeśli się pojawiają - imienne listy dziennikarzy i redaktorów we wszystkich mediach,

* wiemy, jak ostrożnie, acz skutecznie, poruszać się w social mediach,

* pomagamy w pisaniu i redagowaniu treści na stronę internetową

W swoim gronie mamy dziennikarza, który przez lata zajmował się na łamach gazet government affairs i lobbingiem, toteż możemy zaoferować:

PR korporacyjny, a w nim

* kreowanie i ochronę wizerunku firmy,

* budowanie wizerunku decydentów w świecie biznesu (jeśli sobie tego życzą),

* umożliwianie zdobywania prestiżowych nagród i tytułów,

* budowanie zaufania u pracowników, przyszłych pracowników, inwestorów, klientów, dostawców,

* doradzimy i pomożemy w realizacji działań adresowanych do społeczności lokalnych,

* wykonujemy inne zlecenia zgodne z etyką zawodową.

Tak, w głównych zarysach, przedstawiają się nasze możliwości. A o innych, niezwykle istotnych, powiemy podczas osobistego spotkania.

ZAPRSZAMY